Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
THE MOMO OFFICIALLY


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



KERJA KHUSUS OH KERJA KHUSUS !
Monday, April 30, 2012 | 6:55 AM | 0 comments

ASSALAMUALAIKUM

Actually malam ni, aku agak sibuk la nak cari bahan untuk kerja khusus Addmath . Cikgu kasi aku bab "statistic" . perhh aku agak blur la bab tu dari aku PMR lagi . sebabnya aku paling tak suka nak kumpul-kumpul data ni . menyakitkan mata . walaupun formula dia agak mudah . tapi entah la .

sekarang ni aku sangat pening ! aku tak tahu nak buat title apa . aku sudah cuba search uncle Google, aunt Yahoo. tapi yang aku dapat ? nothing ! huh aku blur . yaa aku budak blur ! " hye hye Aliff think positive " my mum said . maybe dia pun faham yang anak dia sudah blur . haha

okay, okay. jom kita mulakan . cikgu kasi contoh untuk 'healthy Diet' . but, cikgu minta kitaorang tuka title yang lain . hurmm apa yea ? if I buat 'shoe size' mesti ramai yang dah buat . so, what do you think ? ermm what about height ? hurm


nantilah fikir ! aku dah blur ! aku dh blur ! ehh esok cuti kan ? kan ? haha !